Thursday, October 28, 2010

today is the day..

28hb of oct 2009..
hari die menghembuskan nafas terakhir..
meninggal kn mak,abh,along,daus,haikal..
scooter naivo,kasut2 basketball,comics slumdunk..etc..
n me.....
xnk igt tp xkn lupe tarikh nie..
hari aku kehilangn org yg ku sayangi..
YA ALLAH..KAU saje yg tahu betapa hancur luluh nya hatiku..
disaat aku perlukan dia..tibe2 die hilang dr pandangn mate..
dikala hati nie masih..masih terlalu sayang kn die..
die pergi tanpa pesan..
n..aku..
aku xsempat memohon kemaafan drnya..
aku xsempat pon nk menatap wajahnya buat kali terakhir..
n selamanya tidak akn dapat lagi...
sedih..
xtahu nk luah kn pada spe..
rase mcm nk jrit nk ckp betapa aku sedih..
jaoh..jaoh aku cmpk kn kesedihn aku selama 1thun nie..
aku cuba harungi hidup ku selama 1 thun nie tnpa die..
susah...
susah sgt2...
asyik terigt..asyik terbyg...
org asyik ckp..sudah la tue redha kn la die pergi..
ye..aku redha..
aku dh ckp byk kali yg aku redha..
tp aku manusia biase jgk..msti ade jugak rse ralat dihati..
msti terdetik knape msti die?
masih byk mnde yg aku nk share ngn die..
masih byk mnde aku nk bgtaw die..
n aku slalu berfikir..
kalau la die masih ade..
tp smpi bile2 pon die xkn ade dh..
peritnya nk terima kenyataan tue......
.....................................................................................................................
tp kebenaran mmg kadang mmg menyakit kn..
walaupun ssh..
hidup msti diteruskan..
perginya eupa is not the end for ayg..
n  pa always said..
"every moment is another changes..."
ye...mylife had change a lot when u r gone pa..
tp setiap yg berlaku..
pasti ade hikmahnya..
n i really2 looking forward with that..
ALLAH..sentiasa ada untuk adila..
sentiasa ade..whenever n wherever..
untuk eupa..
whenever u r now..
u will always in myheart..at the corner that i always place u there..
n..
i'll always pray,pray n pray..u will be wif para solihin..insyaALLAH
eupa..
thanx for keep ur promise........
YA ALLAH..berkati la roh mohd azrin haffiz ini
sesungguhnya aku sayang padanya.....


1 comment:

  1. dila...u nak i hiborkan hati u...
    japge i karok lagu alwayz be there ek...
    i ajak anom skali...
    mau engak...
    bukan calang2 orang leh denga i nyanyi k...

    ReplyDelete